Kawa

 


Tak sobie rano pijemy kawę, a tu wyszła kawka z uśmiechem :-)

Komentarze

  1. Ciastka same zachęcają do zjedzenia ich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, aż zatęskniłam za moją babcią... :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za moją ciągle tęsknię, choć sama jestem babcią:-)

      Usuń
    2. Moja odeszła pół roku temu, miała 97 lat.

      Usuń
    3. Ojej, to dopiero wiek!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. bardzo ważne, ja właśnie sobie loda wyjęłam troche czekam aż sie roztop lekko, takie lubie najbardziej

      Usuń
    2. Tez lubię nieco roztopione:-)

      Usuń
  4. W filiżaneczce, jak elegancko :-) Fajnie z tymi ciasteczkami wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze pijemy w filiżankach, mam kilka rodzajów, te na zdjęciu są od mamy:-)

      Usuń
  5. Kawkę wypij, uśmiech zostaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, uśmiech dla kolejnego smakosza:-)

      Usuń
  6. Nie wiem, gdzie podział się komentarz?
    Zmieniłaś " sukienkę" bloga. Ładna, ale ja się jej chyba mniej podobam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachciało mi się odmiany, sama się jeszcze nie przyzwyczaiłam...

      Usuń
  7. ...jest komentarz, chyba pojawił się z opóźnieniem; czemu niektóre literki są wyczernione?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio mocno kawę ograniczam. Na zdrowie Asiu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga